Ljudi su ključ u poslovnom softveru.

Bez ljudi nema ni prodaje, ni podrške, ni razvoja poslovnog softvera. Na žalost, kvalitetne ljude je jako teško naći. Svaka kompanija, u svom životnom veku, bar nekoliko puta bila je u ovom problemu za praktično bilo koju oblast. Naše iskustvo je slično. Za određene poslove iskustvo je neprocenjivo, dok za neke druge vrste poslova bolji izbor je početnik koji je spreman da uči. Ali kako odabrati u ovoj specifičnoj oblasti dugoročno kvalitetnog saradnika, kada je opšte poznato da je kriva učenja od početnika do konsultanta najmanje godinu-dve dana?

Ljudi

Uspostavljanje smislenog, a jednostavnog procesa privlačenja, regrutovanja, selekcije i zadržavanja najboljih ljudi za vašu kompaniju:

  • Razmatranje izvora potencijalnih kandidata za određene tipove poslova
  • Razmatranje načina uspostavljanja saradnje sa izvorima potencijalnih kandidata
  • Uspostavljanje saradnje sa edukativnim ustanovama
  • Definisanje opisa poslova prodaje, marketinga, podrške
  • Učestvovanje u procesu procene i selekcije potencijalnih kandidata
  • Mentoring i treninzi za nove saradnike
  • Povećanje vidljivosti kompanije za potencijalne kandidate
  • Uspostavljanje strategije „letnje prakse“ radi izbora najboljih kandidata za kompaniju

Uključuje

  • 3 telefonskih/skype, voip razgovora (45 minuta svaki) tokom 60-90 dana
  • 4 sati email podrške i pregleda dokumenata
  • 4×2 sastanka uživo tokom 60-90 dana

Pogledajte i interesantan tekst na ovu temu na našem sajtu posvećenom poslovnom softveru: 5 stavki za CV ključnih za bavljenje poslovnim softverom,