Da li ste primetili da se u vrlo malo poslovnih škola može diplomirati prodaja? Možete biti stručnjak za marketing, diplomirani ekonomista, ovlašćeni računovođa, pekar, lekar, apotekar (Riblja čorba, 1981), ali u kojoj školi se izučava jedina aktivnost koja donosi prihode? Da, govorimo o prodaji. Mi do sada nismo čuli da postoji škola u kojoj možete biti diplomirani prodavac? Zašto je to tako i kako da “diplomirate” prodaju postižući predvidive i merljive rezultate?

Verujemo u ovih:

7 koraka za uspešnu prodaju

  1. Poznavanje proizvoda
  2. Identifikovanje idealnog kupca (jednog ili više tipova)
  3. Pristup
  4. Potrebe kupaca
  5. Prezentacija rešenja
  6. Primedbe
  7. Prodaja (dogovor)

Prodaja

Unapređenje i uspostavljanje prodajnih procesa

  • “Snimak” i dijagnoza postojećeg prodajnog procesa
  • Razmatranje prodajnih planova i procesa
  • Individualni mentoring i monitoring prodavaca
  • Razmatranje prodajnih metrika
  • Analiza prodajnog ciklusa
  • Unapređenje efikasnosti prodaje i utvrđivanja ključnih tačaka za optimizaciju prodajnog ciklusa
  • Razmatranje efikasnosti prodajnih kanala
  • Razmatranje i definisanje profila kupaca
  • Monitoring prodajnog procesa

Uključuje

  • 12 telefonskih/skype, voip razgovora (45 minuta svaki) tokom 60-90 dana
  • 12 sati email podrške i pregleda dokumenata
  • 4×2 sastanka uživo tokom 60-90 dana