Stara istina da ne možete upravljati onim što ne možete da izmerite vrlo je prikladna kada govorimo o metrikama. One pomažu kompanijama da prate i procenjuju performanse i, još važnije, procenjuju efikasnost svojih konkretnih aktivnosti.

Ključne metrike

Uspostavljanje ključnih pokazatelja performansi za vašu kompaniju.

  • Prepoznatljivost kompanije ili brenda na tržištu
  • Koliko novih potencijalnih klijenata nam dolazi?
  • I koliko brzo?
  • A koliko od tih potencijalno zainteresovanih klijenata postanu naši klijenti?
  • Koliki su troškovi pridobijanja novih klijenata?
  • Koliko traje prodajni ciklus?
  • Kakva nam je higijena prodajnog levka?
  • Koliko su nam klijenti lojalni? I koliko su zadovoljni našim proizvodima i uslugama?
  • Ovo su samo neke od mnogih… Koje su za vas najznačajnije?

iMetrike

Ako ne možemo meriti, ne možemo ni upravljati!

  • Unapređenje i uspostavljanje metrika poslovnih procesa uključuju neke od sledećih oblasti:
  • Evaluacija, unapređenje i/ili uspostavljanje marketing metrika
  • Evaluacija, unapređenje i/ili uspostavljanje prodajnih metrika
  • Evaluacija, unapređenje i/ili uspostavljanje metrika sadržaja
  • Evaluacija, unapređenje i/ili uspostavljanje metrika bonusa i malusa (ljudi)
  • Uspostavljanje praćenja metrika u odnosu na industrijske standarde

Uključuje

  • 6 telefonskih/skype, voip razgovora (45 minuta svaki) tokom 60-90 dana
  • 12 sati email podrške i pregleda dokumenata
  • 4×2 sastanka uživo tokom 60-90 dana

O ovoj veoma važnoj temi pisali smo za časopis PC Press. Detaljan članak možete pročitati na ovom linku.