Sajt koji prodaje, ali kako? U svetu poslovnog softvera i dalje postoji uverenje da je preporuka najbolji način da se program prodaje. Slažemo se. Kompleksna rešenja nije moguće jednostavno prodavati putem veb sajta. Ipak, postoji način da povećate svoje šanse u pronalaženju ciljanih potencijalnih kupaca. Kako?

Web

  • Unapređenje vidljivosti vašeg poslovanja na internetu:
  • Unapređenje internet nastupa upotrebom modernih tehnologija (responsive veb sajt, integracija sa društvenim mrežama, SEO optimizacija i sl.)
  • Ostvarivanje merljivih rezultata internet nastupa
  • Uspostavljanje dizajna veb sajta u funkciji marketinga (rezultat: povećanje broja potencijalnih klijenata)
  • Povećanje posećenosti i vidljivosti vaše kompanije i veb sajta
  • Razvoj adekvatnih poruka na veb sajtu (landing pages, call to action,…)

Uključuje

  • 4 telefonskih/skype, voip razgovora (45 minuta svaki) tokom 60-90 dana
  • 8 sati email podrške i pregleda dokumenata
  • 2×2 sastanka uživo tokom 60-90 dana

Naša najnovija analiza web nastupa proizvođača poslovnog softvera pokazuje da je blizu 90% sajtova neažurno. Da li je i vaš web sajt jedan od mnogo ili se izdvaja sadržajem, dizajnom i ostvaruje svoju primarnu svrhu – generisanje tražnje i potencijalnih korisnika vašeg softvera?