Da li ste primetili da se u vrlo malo poslovnih škola može diplomirati prodaja? Možete biti stručnjak za marketing, diplomirani ekonomista, ovlašćeni računovođa, pekar, lekar, apotekar (Riblja čorba, 1981), ali u kojoj školi se izučava jedina aktivnost koja donosi prihode? Da, govorimo o prodaji. Mi do sada nismo čuli da postoji škola u kojoj možete biti diplomirani prodavac? Zašto je to tako i kako da “diplomirate” prodaju postižući predvidive i merljive rezultate?
Verujemo u ovih:
7 koraka za uspešnu prodaju
- Poznavanje proizvoda
- Identifikovanje idealnog kupca (jednog ili više tipova)
- Pristup
- Potrebe kupaca
- Prezentacija rešenja
- Primedbe
- Prodaja (dogovor)
Prodaja
Unapređenje i uspostavljanje prodajnih procesa
- “Snimak” i dijagnoza postojećeg prodajnog procesa
- Razmatranje prodajnih planova i procesa
- Individualni mentoring i monitoring prodavaca
- Razmatranje prodajnih metrika
- Analiza prodajnog ciklusa
- Unapređenje efikasnosti prodaje i utvrđivanja ključnih tačaka za optimizaciju prodajnog ciklusa
- Razmatranje efikasnosti prodajnih kanala
- Razmatranje i definisanje profila kupaca
- Monitoring prodajnog procesa
Uključuje
- 12 telefonskih/skype, voip razgovora (45 minuta svaki) tokom 60-90 dana
- 12 sati email podrške i pregleda dokumenata
- 4×2 sastanka uživo tokom 60-90 dana